مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 17:372022-08-03اقتصادي

فارس من| ساختمان ستاد مدیریت بحران مشگین شهر تا پایان سال تجهیز می شود


فرماندار مشگین شهر در خصوص ساختمان ستاد مدیریت بحران این شهرستان از پیگیری برای تامین اعتبار و تجهیز این ساختمان تا پایان سال خبر داد.

- ایرج بیگدلو فرماندار مشگین شهر عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل در پیگیری سوژه فارس من با موضوع ساختمان ستاد مدیریت بحران مشگین شهر چه زمانی تکمیل می شود اظهار کرد: تجهیز ساختمان ستاد مدیریت بحران مشگین شهر به صورت جدی پیگیری می شود و به محض تامین اعتبار این ساختمان مجهز و به بهره برداری می رسد.

وی با تکذیب خبر بسته شدن درب ورودی ساختمان ستاد مدیریت بحران و تجمع معتادان و نگهداری دام در این محل، افزود: مراحل احداث این ساختمان به صورت کامل به پایان رسیده و ادعای نیمه کار بودن این طرح و تجمع معتادین و یا نگهداری حیوانات در محل این ساختمان صحت ندارد.

فرماندار مشگین شهر گفت: در مدیریت های پیشین تجهیزات این ساختمان از جمله 2 دستگاه پمپ لجن کش به هلال احمر واگذار شده است.

بیگدلو بیان کرد: در حال حاضر این ساختمان فاقد امکانات و تجهیزات برای مواقع حساس و بحرانی است که تلاش می کنیم با تامین اعتبار و خریداری ملزومات لازم را تا پایان سال مجهز و این ساختمان به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ساختمان ستاد مدیریت بحران مشگین شهر تا پایان سال تجهیز می شود

فارس من| ساختمان ستاد مدیریت بحران مشگین شهر تا پایان سال تجهیز می شود